لوازم یدکی کلیک

لوازم یدکی کلیک

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

لوازم یدکی کلیک
بازدید : 104

 مصرف سوخت هوندا کلیک مصرف سوخت اسکوتر هوندا کلیک بسیار پایین است . می‌توانید با یک باک ۵.۵ لیتری یک مسافت ۲۰۰ کیلومتری را طی کنید. برای اینکه از مصرف سوخت صرفه جویی شود اسکوتر هوندا کلیک به سیستمی به نام Idling Stop مجهز شده است. این سیستم موتور را بعد از توقف و ثابت ماندن چند ثانیه خاموش می‌کند . این سیستم در مکان هایی مانند پشت چراغ قرمز یا ترافیک به کار می‌آید. برای دوباره روشن شدن موتور فقط کافیست دسته گاز را به حالت گاز دادن بچرخانید. اگر مایل به استفاده از این سیستم نیستید میتوانید آن را با استفاده از سوئیچی که روی اسکوتر قرار گرفته غیرفعال کنید. ظرفیت صندوقی که در زیر زین اسکوتر کلیک قرار دارد ۱۸ لیتر می‌باشد که میتوانید کاسکت های نیمه را در آن قرار دهید . در هوندا کلیک دو محفظه در داشبورد قرار دارد و دارای یک قاب در جلو است. اسکوتر هوندا کلیک به سنسور جک بغل هم مجهز هستند. که وقتی آن را پایین بیاورید موتور خاموش می‌شود. این اسکوتر ها از صدای زیادی برخودار نیستند و نور آنها بسیار خوب می‌باشد.

ظاهر هوندا کلیک موتور هوندا کلیک دارای چراغ و لامپ های LED می‌باشد. هوندا کلیک از آمارهایی مانند کیلومتر شمار، مسافت سنج، بنزین که دیجیتالی هستند و استارت هندلی و برقی تشکیل می‌شود. در تولید جدید آن از یک سیستم کلیک استارتر استفاده شده که این موتور را بسیار جذاب کرده است. شما میتوانید با استفاده از ریموت آن استارت بزنید. هوندا کلیک دارای رینگ های آلمینیومی است که آن را شبیه به موتور های ۱۰۰۰ سی سی هوندا کرده که سبب شده طرفداران زیادی را به خودش جذب کند مزایا و معایب هوندا کلیک معایب : نسبت به رقیب های خود قیمت بالا و غیر معقولی دارد. قیمت غیرمعقول آن به دلیل تقاضا و محبوبیت زیاد آن است. لوازم یدکی هوندا کلیک در بازار بسیار کم و گران هستند. یکی دیگر از معایب هوندا کلیک کامپیوتر گران قیمت آن است که به راحتی به سرقت می‌رود و همانطور که می‌دانید بدون وجود کامپیوتر موتور روشن نخواهد شد.

مزایای لوازم یدکی کلیک: هوندا کلیک هنگام دور گرفتن عملکرد بسیار خوبی دارد و گیربکس های آن به خوبی عمل می‌کنند. هوندا کلیک کاملا بی صدا است و به راحتی از سرعت ۱۲۰ هم عبور میکند. بازار بسیار خوبی دارد و به راحتی فراش می‌رود. راننده در هنگام رانندگی احساس لرزش نمی‌کند. نکات مهم در هنگام خرید لوازم یدکی هوندا کلیک برای خرید قطعات هوندا کلیک از جای مطمئن خرید کنید و از کیفیت لوازم یدکی آن مطمئن باشید. امروزه بسیاری از فروشگاه ها لوازم یدکی تقلبی را عرضه می‌کنند. درست است که باید به قیمت توجه کنیم اما خرید لوازمی که قیمت بسیار پایینی دارند ممکن است تقلبی باشند پس کیفیت را فدای کمیت نکنیم و جنس اصل را تهیه کنیم. با وجود تحریم هایی که کشور ما دارد وارد کردن قطعات سخت است، اگر قطعه اصلی را پیدا کردید دنبال قطعه های کپی و ارزان تر نروید. چرا که لوازم یدکی کپی از دوام بالایی برخوردار نیستند.

 



نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 25 دی 1401 ساعت : 20:44
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید